Skip to content

Tomorrowland Experience

Branding & VisualisationProductieResearch & InsightsStrategie

Opdrachtgever: Harman/JBL
Type campagne: Incentive
Doelgroep: Salesconsultants van Toyota Motor Rusland
Doelstelling: Winnaars een JBL- en Tomorrowland-experience bezorgen in Brussel
Team: Charlotte Bakkers

Elk jaar organiseren JBL en Toyota Rusland een sales incentive aan winnaars uit het salesteam van Toyota Motor Rusland. Om de verkoop van de geluidssystemen voor Toyota’s in Rusland te stimuleren, bood JBL de beste verkopers een Tomorrowland-experience aan in Brussel. Aan Eventive Eventmarketing de taak om een ervaring op maat te creëren die aansluit bij beide merken en hun missie.

Beide merken geloven in topkwaliteit, eigen karakter en rijke, emotionele ervaringen. Alle onderdelen uit het programma moesten dus aan deze waarden voldoen. Het werd dus een programma vol luxe, kwaliteit en ervaringen, met als focus: het beleven van muziek, elkaar leren kennen en Brussel ontdekken.

Rijk emotioneel programma
Op het festival zelf verwelkomden we de winnaars in de VIP-corner van de Leaf Stage van JBL, waar zij konden genieten van een aantal spectaculaire artiesten. Naast de tijd op het festival zelf, spendeerden we tijd in Brussel. Zo brachten we een bezoek aan CNR Records, een label waar veel artiesten die JBL sponsort onder getekend staan. Daarnaast kregen we onder andere een rondleiding over de historie van muziek en instrumenten bij het MIM (Muziekinstrumenten Museum), bezochten we bijzondere hotspots tijdens een stadstour door een local, een lokale pub voor Belgische speciaalbieren, een openluchtterras met lekker eten en dj’s en de closingnight van La Terrasse met een barbecue, privébar en loungemuziek.

Na dit programma ging de groep op maandag voldaan en vol nieuwe ervaringen terug naar Rusland. Het programma gaf de groep een totaalbeleving van het ervaren van muziek en een nieuwe stad en cultuur.

Nieuwsgierig naar deze merkbeleving? Bekijk hier de aftermovie:


Jouw doelgroep een ultieme merkervaring bieden? Zet effectiviteit en interactie centraal. We denken graag met je mee.