Skip to content

YOUR BRAND
EXPERIENCE
AGENCY

Over ons

Eventive is gespecialiseerd in het connecten van merken en mensen. Online en offline. Met als doel het bewerkstelligen van een duurzame brand connection. We ontwikkelen betekenisvolle en engaging experiencecampagnes. Dat wat jouw merk nodig heeft om je merk verder te laden. Insights, conversation en resultdriven. We geloven in de combinatie van digital en automation als de backbone van het van het ontwikkelen van totaalbeleving. Wij zijn de challenger die jij nodig hebt om als merk verrassend en inspirerend te zijn en te blijven. That’s right, Eventive is jouw brand experience agency. There’s more to experience.

Waarom

Wij geloven in échte aandacht. Wij zijn ervan overtuigd dat als je als merk een echte connectie wilt maken beleving key is. Beleving waarbij merkassociaties ontstaan. Door als merk waardevol te zijn voor je doelgroep. Door mensen te verrijken, te verrassen, te helpen, echte aandacht te geven, iets te laten ondergaan, iets te leren, deel te laten nemen, te betrekken, te vermaken.

We geloven dat je als merk moet investeren in relaties en deze niet moet zien als een one off, lead of eenmalige transactie. Hoe? Door ze goed te leren kennen en te blijven onderhouden.

Beleving creëer je vanuit het hart van je merk. Vanuit je purpose, je identiteit en values, je visie. Dan gaat er iets leven en bewegen. En zo ontstaat er aantrekkingskracht. En kan je groeien en bloeien.

Wat doen wij
voor jou?

Simpel. Wij helpen je met wat je nodig hebt. We brengen de huidige situatie
in kaart: Waar sta je nu? En waar wil je naartoe? Wie ben je, wat wil je zijn? Welke drijfveren en values dragen je merk? Wat houdt je stakeholders bezig en welk beeld hebben zij van jou en waar zijn ze ontvankelijk voor? Dat gaan we natuurlijk gewoon vragen.

En dan komt het. Als we de persona’s in kaart hebben maken we de
vertaalslag naar belevenis en activatie. Wat moeten mensen beleven, ondergaan en welke associaties moeten ze dan hebben als ze jouw merk ervaren? Wij ontwikkelen strategie en creatieve campagneconcepten om je merk tot leven te brengen en te laden. Zowel intern in je organisatie als naar buiten. Daar waar je brand ambassadors zitten.

We maken het plan. We voeren het uit. We maken analyse, leren en passen aan. En hadden we dat al gezegd? We challengen je om dingen te doen, te proberen en te experimenteren op basis van het inbound marketingprincipe. Want hey, het is wel 2020. We need insights to experiment. 

Hoe?

Onze inboundmarketing gecertificeerde Campaign Managers begeleiden je tijdens het hele proces. Wij zijn jouw partners in crime en toetsen dan ook elk campagneonderdeel om ervoor te zorgen dat deze experience- en inbound-gedreven is. Onze werkwijze in een notendop:

1. Intake & afstemming

Intake - Behoeftes, doelen en uitdaging in kaart.
Bepalen van de scope of work.

2. Strategiefase

A. Merkstrategie – waar sta je nu en waar wil je naartoe? Wat zijn je drijfveren, purpose en kern- en merkwaarden?
B. Stakeholdersmapping – doelgroepen en gedragsverandering bepalen.
C. Research & analyse - Doelgroep insights verzamelen (on- en offline) – persona ontwikkeling, marktverkenning en concurrentieanalyse.

3. Creatieve fase

Ontwikkelen van een creatief campagneconcept: attract, engage, delight.

4. Projectplan

Marketingcommunicatieplan.
Gefaseerde planning.
Budgetteren.

5. Executie

Detailplanning.
Inrichten en ontwikkelen van alle middelen – design en contentcreatie.
Projectmanagement & uitvoering/productie.
Budgetbewaking
.

6. Monitoring & rapportage
Data insights & analyse.
Campagnes en acties bijschaven en / of vernieuwen. Herdefiniëren doelen.

Duurzaamheid

Voor ons is duurzaamheid een gegeven. We investeren in langetermijnrelaties met onze opdrachtgevers en partners, maar vinden het ook belangrijk verantwoorde keuzes te maken tijdens de uitvoering van onze opdrachten. Wij houden niet van waste en onze preferred suppliers ook niet. We vinden dat we allemaal verantwoordelijk moeten omgaan met onze omgeving, mensen, tijd en geld. Wij streven keer op keer naar een minimum-waste-campagne waarbij wij bij alle campagnematerialen bewust beoordelen of de inzet duurzaam is en dus ook de investering waard. Budget en tijd besteden aan goede dingen. Dat je het weet. 

ONS TEAM
VAN EXPERIENCE
EXPERTS

Strategische partner en een echte conceptontwikkelaar. Ik begeleid mijn klanten door de concept- en strategiefase heen. Hoe? Door co-creatie met klanten en mijn team. Creativiteit gebruiken om tot het uiterste te gaan.

profile

Marielle van
der Zouwen

Managing Director

Doordat we bij Eventive samenwerken, kunnen we keer op keer bijzondere belevenissen bedenken en realiseren.Ik schakel graag met je om te kijken welke marketingtool het beste bij je vraag past. Of het nu gaat om een go-to-market-plan of een rondetafelsessie – waarmee kan ik je ontzorgen?

profile

Chantal
David Richard

Concept & Eventmanager

Het online en offline evenementenpubliek zijn tegenwoordig onlosmakelijk met elkaar verbonden. Van deze ontwikkeling maken we bij Eventive gretig gebruik. Ik ondersteun hierbij het team én de andere bureaus van de LVT Group.

profile

Trevor
Leslie

Online & Digital consultant


ONZE 
PARTNERS