NL | EN

Eventmarketing waar je écht wat uithaalt, onze top 4-artikelen

28 maart 2019
  • Blog nieuwsbrief april web.png

Hoe breng je je merk onder de aandacht van je doelgroep? Hoe haal je meer uit je business? Hoe breng je je merkwaarde op de juiste manier tot uiting?
Een goede eventstrategie is erop gericht om duidelijke doelstellingen te behalen. Om je merkwaarden over te brengen bijvoorbeeld. Om gedragsveranderingen onder je doelgroep te realiseren. Of gewoon om je sales te boosten.
In dit overzicht vind je onze vier beste artikelen over het behalen van Return-on-Event. We vertellen hoe je events en campagnes inzet om daadwerkelijk bij te dragen aan je businessdoelstellingen. En misschien wel net zo belangrijk: hoe je het succes van je eventstrategie kunt meten.

Zo maak je een event in vijf stappen rendabel
Om te weten wat een event heeft opgeleverd, berekenen we voor onze klanten de return-on-investment (ROI). Maar kan je een evenement eigenlijk wel meten? Ja! Je moet alleen wel nét even weten hoe en wat je precies kan meten. En belangrijker nog, wat je daarmee wil bereiken. Wij helpen je in vijf stappen.
Lees meer

Hoe we een jubileum aangrepen om werknemersbetrokkenheid te verhogen
Als je bedrijf 90 jaar bestaat, is dat natuurlijk een mooie reden voor een feestje. Maar het is ook een ideale gelegenheid om de werknemersbetrokkenheid nog meer te verhogen. Omdat de medewerkers van de organisatie het hart vormen van de organisatie, bedachten we een jubileumconcept dat precies aan die doelstellingen bijdroeg. Hoe wat dat deden?
Lees het hier

Een succesvol event of niet? Wat kan je allemaal meten?
Best gek eigenlijk. Dat toch nog best veel bedrijven het succes meten aan de hand van zaken die niet zoveel zeggen over hun eventmarketingdoelstellingen. Zoals het aantal bezoekers. En of die bezoekers tevreden waren over het programma. Maar hoe meet je dan wel wat je return-on-event is?
Dat leer je hier

Hoe we eventsucces voor Bosch Professional Power Tools meetbaar maakten
Duidelijk maken aan bouwprofessionals dat Bosch Professional Power Tools het krachtige gereedschap is om veilig en efficiënt te werken. En persoonlijk het gesprek aangaan met zowel resellers als eindgebruikers om zijn nieuwste innovaties onder de aandacht te brengen. Dat waren voor het merk de belangrijkste redenen om deel te nemen aan de 2019-edities van de Nederlandse BouwBeurs en het Belgische BATIBOUW.
Zo pakten we dat op een meetbare manier aan

 

Hoe meetbaar is jouw eventmarketingsucces? 3 gratis tips!
Wil jij ook dat jouw events en campagnes meer succes opleveren? Of heb je gewoon meer informatie nodig over hoe je dit nou écht meetbaar kunt maken binnen jouw organisatie? Doe de gratis Eventmarketingscan van Eventive!

Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij contact met je op om samen je huidige eventmarketingactiviteiten onder de loep te nemen. Van ons krijg je dan drie tips om aantoonbaar betere resultaten te boeken. Helemaal voor niets, en geheel vrijblijvend.
Waar wacht je nog op?

 

 

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair

Zullen we samen je marketing naar een hoger niveau tillen?

Wil je meer halen uit je events, acties en campagnes? Neem vandaag nog contact met ons op, dan geven we je drie gratis tips om meer uit je eventstrategie te halen. Geheel vrijblijvend en afgestemd op jouw uitdaging. Waar wacht je nog op?

nu inschrijven
Akkoord
Koekje erbij? Om onze website creatief, effectief en interactief te houden, maken we gebruik van cookies. Soms ook van derden (zie ook onze privacyverklaring). Vind je dat goed?
Nee, ik wil geen cookies en begrijp dat ik daardoor niet de volledige functionaliteiten van deze website kan benutten.