DearBytes | Opening Security Operations Center

  • DearBytes | Opening Security Operations Center
  • DearBytes | Opening Security Operations Center
  • DearBytes | Opening Security Operations Center
  • DearBytes | Opening Security Operations Center
  • DearBytes | Opening Security Operations Center
  • DearBytes | Opening Security Operations Center
Opdrachtgever:DearBytes
Type campagne:Klantevent / opening Security Operations Center
Doelgroep:IT-management
Doelstelling:Laten zien dat DearBytes bestaat uit IT-security-experts
Team:Kim en Mariëlle

 

 

 

DearBytes opende in mei 2015 zijn nieuwe Security Operations Center (DearSOC) in Den Haag. Het bedrijf schakelde Eventive in om de officiële opening van DearSOC in goede banen te leiden, en DearBytes verder te positioneren als volwassen totaalleverancier van IT-security-oplossingen onder de aanwezige klanten. Met succes: “Vandaag was een bevestiging van het feit dat DearBytes de juiste partij is om mee samen te werken.”

Vanuit DearSOC houdt DearBytes 24 uur per dag, zeven dagen per week de netwerken van zijn klanten veilig. DearBytes heeft zijn hoofdkantoor in Beverwijk, maar koos voor de hofstad als locatie voor DearSOC omdat Den Haag bekend staat als cybersecurityhoofdstad.

People & Security
Misschien nog wel belangrijker is dat de hoofdstad van Zuid-Holland veel technisch talent aantrekt, vanwege een ligging vlakbij Delft met zijn Technische Universiteit. Geen overbodige luxe bij het werven van personeel, legt DearBytes-CEO Erik Remmelzwaal uit. "It's all about the specs, maar de mensen zijn het hart van onze security."
Om dat krachtige menselijke aspect te benadrukken, bedacht Eventive voor de opening van DearSOC het campagnebeeld People & Security. Tijdens de opening kwam dit onder andere tot uiting door enorme doeken met daarop de gezichten van DearBytes-securityexperts, en quotes over wat security voor hen betekent. Zo ondersteunde Eventive de boodschap met verschillende visuele middelen.
Matchmakers
Daarnaast kregen alle medewerkers van het bedrijf een rol tijdens het evenement, dat al begon bij de ontvangst. Zo werden bezoekers verwelkomd door zogenaamde matchmakers, die aanwezigen aan de hand van een iPad-app koppelden aan hun dagelijkse contactpersoon. Op het event vond verder een securitymarkt plaats, waar experts het podium kregen hun kennis te delen met de aanwezige klanten.
Aan het einde van het programma vond een interactieve paneldiscussie plaats, die plaatsvond in informele sfeer. Tijdens de borrel discussieerden panelleden met elkaar over actuele veiligheidstopics. Het publiek werd bij de discussie betrokken door de moderator die rondliep met een Catchbox, een zachte dobbelsteenvormige microfoon die hij gooide naar iedereen die maar een vraag wilde stellen.
Remmelzwaal is erg tevreden met het resultaat, en spreekt van een succes: "Eventive is daarbij een zeer bepalende factor geweest. Vandaag hebben we laten zien dat we een bedrijf zijn van mensen, en dat we verstand hebben van cybersecurity." Of, zoals een van de klanten die aanwezig was het verwoordt: "Vandaag kwamen we erachter dat de kennis van DearBytes veel diverser is dan we al dachten. Een bevestiging van het feit dat DearBytes de juiste partij is om mee samen te werken."

 

Bekijk hier een videoverslag van het event. 

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair