NL | EN

JBL | Dé ultieme JBL-brand experience tijdens ADE

  • JBL | Dé ultieme JBL-brand experience tijdens ADE
  • JBL | Dé ultieme JBL-brand experience tijdens ADE
  • JBL | Dé ultieme JBL-brand experience tijdens ADE
Opdrachtgever:Harman / JBL
Type campagne:Incentive
Doelgroep:Sales consultants van Toyota Rusland
Doelstelling:winnaars een JBL- en ADE-experience in Amsterdam bezorgen
Team:Frederike & Charlotte

Hoe maak je van een sales incentive een ultieme brand experience? Om de verkoop van zijn geluidsystemen voor Toyota's in Rusland te stimuleren, bood JBL de beste verkopers van het land een vierdaagse incentive-reis naar het Amsterdam Dance Event (ADE) aan. Eventive Eventmarketing hielp het bedrijf de ultieme JBL-ervaring op maat aan te bieden, en om de verkopers het merk te laten beleven waar het merk voor staat.

Urban, experience, dance, exclusiveness, orange en innovations. Dat zijn de waarden waar het bij het merk JBL allemaal om draait voor dit project, en die daarom ook de ingrediënten vormden voor het ontwikkelen van een totaalbeleving voor de deelnemers aan de incentivereis.

Exclusief VIP-programma
In elk van de belevingen van het exclusieve programma dat dwars door ADE trok, kwamen een aantal van de ingrediënten terug. Van de presentatie van de nieuwste JBL-producten in de showroom, tot de cocktailworkshop in het exclusieve art'otel waar ze leerden om een oranje JBL-cocktail te maken. En van de VIP-plaatsen bij door JBL gesponsorde show van dj Ricky Romero in de Melkweg, tot de private rooftop movie op het dakterras van Pesca.

De aanpak van Eventive Eventmarketing zorgde ervoor dat de verkopers een toptijd beleefden op ADE. "Het VIP-programma en het ADE-programma maakten dit een JBL-waardig event", aldus Ketty Minissale, Marketing & Sales, Lifestyle Automotive van Harman / JBL. "Dankzij de lokale contacten van Eventive Eventmarketing bezochten we plekken die echt passen bij onze brand." Maar nog belangrijker: door alle JBL-ingrediënten samen te mengen tot de optimale merkmix, wisten we van de verkopers van Toyota JBL-brand ambassadors voor het leven te maken.

Bekijk hier de video:

 

Wil je jouw doelgroep een ultieme merkervaring bieden? Zet effectiviteit en interactie centraal! We denken graag eens mee.

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair

Zullen we samen je marketing naar een hoger niveau tillen?

Wil je meer halen uit je events, acties en campagnes? Neem vandaag nog contact met ons op, dan geven we je drie gratis tips om meer uit je eventstrategie te halen. Geheel vrijblijvend en afgestemd op jouw uitdaging. Waar wacht je nog op?

nu inschrijven
Akkoord
Koekje erbij? Om onze website creatief, effectief en interactief te houden, maken we gebruik van cookies. Soms ook van derden (zie ook onze privacyverklaring). Vind je dat goed?
Nee, ik wil geen cookies en begrijp dat ik daardoor niet de volledige functionaliteiten van deze website kan benutten.