Vertiv | Creatief én effectief: een beursvloer voor Vertiv

  • Vertiv | Creatief én effectief: een beursvloer voor Vertiv
  • Vertiv | Creatief én effectief: een beursvloer voor Vertiv
  • Vertiv | Creatief én effectief: een beursvloer voor Vertiv
Opdrachtgever:Vertiv
Type campagne:Beursvloerrealisatie gedurende driedaags congres
Doelgroep:Bijna driehonderd bezoekers
Doelstelling:Bezoekers kennis laten maken met interne partners en mogelijkheden Vertiv
Team:Frederike Rollerman en Nikki Hulsbosch

Van 23 tot en met 25 januari 2018 stond het Mövenpick-hotel in Amsterdam in het teken van Vertiv. De leverancier van bedrijfskritische infrastructuur organiseerde daar namelijk een driedaags congres voor bijna driehonderd bezoekers. Naast een plenaire zaal en diverse subsessies als onderdeel van het congres, bestond vanuit Vertiv ook de wens om een beursvloer te realiseren. Hier konden de negen interne partners van het bedrijf zich presenteren  aan de bezoekers.

De uitdaging voor Eventive: realiseer een beursvloer binnen de mogelijkheden van het bestaande congres (lees: met de huidige locatie, beschikbare ruimte en middelen), inclusief het opzetten van de stands én de bijbehorende audio-video-aanvragen. Dat vroeg om een creatieve oplossing. Niet alleen omdat we rekening moesten houden met negen verschillende partners met ieder hun eigen wensen, maar ook omdat het geheel op een snelle en efficiënte wijze geregeld moest worden. Aan ons de taak om binnen het budget en de deadline een stand te creëren, en van dusdanige kwaliteit dat hij eventueel hergebruikt kon worden.

Interactie met bezoekers
We kozen voor een interactieve oplossing. Dankzij de mogelijkheden voor het geven van demonstraties en het gebruik van visuals kregen de partners tal van mogelijkheden om in gesprek te gaan met bezoekers, en zo de interactie op te zoeken. Ondanks het feit dat de beursvloer bestond uit negen verschillende partners, moest het wel één geheel vormen. Daarom kozen we voor verschillende beurswanden voor elke partner, waar zij hun nieuwste ontwikkelingen konden weergeven. Door ervoor te zorgen dat alle visuals in lijn waren met de corporate uitstraling van Vertiv, bleef het toch een eenheid.

On-site aanwezigheid
Effectieve communicatie speelde een cruciale rol gedurende het project. Door snel te schakelen met de juiste contactpersonen per partner, zorgden we ervoor dat alle wensen en eisen op efficiënte wijze werden gerealiseerd. Ook zorgden we voor on-site aanwezigheid. Omdat we pas tijdens de opbouw met de klant op locatie konden kijken, kwamen er tijdens de opbouw van de beursvloer nog diverse aanvullende vragen naar voren, zoals het regelen van drukwerk of een extra lcd-scherm. Door onze aanwezigheid ter plaatse konden we hier direct bij ondersteunen.

Door snel schakelen, effectieve communicatie en een flinke dosis creativiteit wisten we direct actie te ondernemen en de aanvraag van Vertiv om te zetten in een succesvol concept voor een beursvloer. Het resultaat? Negen tevreden partners én hergebruik van onze beurswanden op een ander event van Vertiv.

Een geslaagd event realiseren in een kort tijdsbestek? Creativiteit is hét toverwoord. Hoe zet jij het in tijdens jouw evenementen? Wij zijn benieuwd!

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring