JBL | Listen to the King

  • JBL | Listen to the King
  • JBL | Listen to the King
  • JBL | Listen to the King
Opdrachtgever:JBL
Type campagne:Merkactivatie
Doelgroep:consument
Doelstelling:brandawareness creëren en volgers
Team:Frederike, Marielle, Roselle

Eventive ontwikkelde een merkactivatie campagne voor JBL.

JBL knalde op Koninginnedag met Listen to the King. Eventive heeft een campagne opgetuigd om een zo groot mogelijk bereik te creëren. Door de ludieke actie bereikten we 540.00 offline views. En daardoor een online spin-off naar media en social media kanalen. Onze promotieteams vierde in Amsterdam, Den Haag en Utrecht dit laatste Koninginnefeest mee. Met de mega grote oranje pruiken vielen zelfs zij op tussen het oranjegedruis. Het bereik? Dat is niet meer te volgen. We vinden nog filmpjes terug op internationale tv.

 

Promotieactie | Promotiecampagne | Media-aandacht | On & offline activatie | Merkactivatie

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair