Rabobank | Megabrainstorm klantbeleving

  • Rabobank | Megabrainstorm klantbeleving
  • Rabobank | Megabrainstorm klantbeleving
  • Rabobank | Megabrainstorm klantbeleving
  • Rabobank | Megabrainstorm klantbeleving
Opdrachtgever:Rabobank Nederland
Type campagne:Internal branding
Doelgroep:Medewerkers RaboConnect
Doelstelling:Klantbeleving naar een hoger niveau
Team:Manon & Mariëlle

Brainstormprogramma voor 250 Rabobankmedewerkers.

Klantbeleving: dat was het thema voor de jaarlijkse Rabobank Connectdag die Eventive voor Rabobank Connect organiseerde. Een dag waarop creativiteit, interactie en beleving centraal stonden.

Eventive dompelde 250 Rabo Connecters, medewerkers van Rabobank Connect, onder in een beleving waar ze positief aan terugdenken. Dit vooral omdat het anders was dan normaal – de centrale aanpak was niet voor niets het 'net even anders doen'. Eventive organiseerde en faciliteerde onder meer een megabrainstorm met de 250 aanwezigen. Hierin lag de focus op vraagstukken over klantbeleving. Dankzij diverse creativiteitsopdrachten is het brein van deelnemers op een ander spoor gezet en het fantasievermogen op de proef gesteld. Zo creëerden de Connecters samen nieuwe invalshoeken en ideeën voor de lange termijn, maar ook ideeën die direct in het dagelijks werk zijn toe te passen. En dat is wat Rabobank Connect wilde bereiken.

 

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair