Hoe je een event in vijf stappen rendabel maakt (ROI)

Nederlands | 19 november 2018

Om te weten wat een event heeft opgeleverd, berekenen we voor onze klanten de Return On Investment (ROI). Maar kan je een evenement eigenlijk wel meten? Ja! Je moet alleen wel nét even weten hoe en wat je precies kan meten. En belangrijker nog, wat je daarmee wil bereiken. Wij helpen je in vijf stappen.

1. Stel meetbare eventmarketingdoelstellingen op
Maak je...

Lees meer

Vacature administratief medewerker (ca. 20 uur)

Nederlands | 5 november 2018

Ben je administratief sterk, accuraat en steek je graag je handen uit de mouwen? Dan is deze baan als Administratief Medewerker en Office Assistant bij Eventive & Progress Communications de functie waar je op hebt gewacht. Voor ons kantoor in Amsterdam, dat we samen delen, zijn we op zoek naar ondersteuning bij de administratie en bij alledaagse kantoorzaken. Je komt te werken in een...

Lees meer

Stage vacature - per 1 februari 2019

Nederlands | 29 oktober 2018

Eventive | Event Marketing is een bureau dat gebeurtenissen creëert. Deze gebeurtenissen creëren wij in lijn met de marketingcommunicatie-doelstelling van deze opdrachtgever. Een event staat niet op zichzelf, het is een totaalcampagne – daar gaat iets vooraf en daar komt iets achteraan. Een middel dat je voor je moet laten werken. Op de juiste manier. Marketing met als doel live ontmoetingen...

Lees meer

Live communicatie? Denk eerst na over een goede merkactivatiestrategie

Nederlands | 15 oktober 2018

Live communicatie is een van de krachtigste middelen om interactie te bewerkstelligen tussen een merk en de doelgroep. Allereerst ben je in de gelegenheid om direct écht contact te maken en een wisselwerking te bewerkstelligen. En dus om gedrag en perceptie direct te beïnvloeden. Daarbij kun je ook meteen meer van je doelgroep te weten te komen, zodat je direct inzicht hebt of je relevant...

Lees meer

Hoge ogen gooien op de beurs? De 6 belangrijkste pijlers van een succesvol beursconcept

Nederlands | 5 oktober 2018

Als eventmarketingbureau krijgen wij niet zelden de vraag: "Ik heb een beursstand van dertig vierkante meter, en nu?" En dat terwijl het aantal vierkante meters niet leidend is bij een succesvolle beursdeelname. Wij denken liever vanuit het doel dan vanuit het middel. En dat doel vraagt om een creatief concept. Oftewel: wat wil je met je beursdeelname bereiken en hoe kunnen we jouw boodschap...

Lees meer