Live communicatie? Denk eerst na over een goede merkactivatiestrategie

Nederlands | 15 oktober 2018

Live communicatie is een van de krachtigste middelen om interactie te bewerkstelligen tussen een merk en de doelgroep. Allereerst ben je in de gelegenheid om direct écht contact te maken en een wisselwerking te bewerkstelligen. En dus om gedrag en perceptie direct te beïnvloeden. Daarbij kun je ook meteen Lees meer

Hoge ogen gooien op de beurs? De 6 belangrijkste pijlers van een succesvol beursconcept

Nederlands | 5 oktober 2018

Als eventmarketingbureau krijgen wij niet zelden de vraag: "Ik heb een beursstand van dertig vierkante meter, en nu?" En dat terwijl het aantal vierkante meters niet leidend is bij een succesvolle beursdeelname. Wij denken liever vanuit het doel dan vanuit het middel. En dat doel vraagt om een creatief concept. Oftewel: wat wil je met je beursdeelname bereiken en hoe kunnen we jouw boodschap...

Lees meer

‘Hoe zorg ik voor een creatief concept?’ Laat je cross-industry inspireren!

Nederlands | 26 september 2018

Iedereen wil de tofste campagne bedenken, enorme zichtbaarheid en de allerbeste resultaten. Toch? Voor velen blijft het echter knap lastig om een creatief concept te bedenken dat ook nog eens strategisch onderbouwd is. Je blijft al gauw hangen in dezelfde handelingen die je al jarenlang doet – en soms ook gewoon 'redelijk oké' voor je werken – of komt niet zo snel op nieuwe ideeën. Hoe zorg...

Lees meer

In vijf stappen naar een effectieve channelmarketingcampagne met co-creatie

Nederlands | 4 juli 2018

Vendoren, distribiteurs en resellers die samen verantwoordelijk zijn voor de marketing van een product in de ICT-branche. In theorie een prima model, aangezien ze een gezamenlijk belang hebben bij een succesvolle promotie. In de praktijk leidt het echter al snel tot losse marketingactiviteiten die geen sluitend geheel vormen. En die daarom niet tot het gewenste effect leiden. Terwijl het wel...

Lees meer