NL | EN

Eventive

Hoe breng je je merk onder de aandacht van je doelgroep? Hoe haal je meer uit je business? Hoe breng je je merkwaarden op de juiste manier tot uiting? Door internal branding, het creëren van brand awareness en zo in contact te komen met nieuwe potentiele klanten, en het onderhouden van klanten en relaties. Wij helpen je om je doelgroep via een beleving te bereiken en te activeren. Want door een beleving ontstaat er een emotionele connectie en verover je een plekje in het brein van je doelgroep.

Zo ontwikkelen we belevenisconcepten met betekenisvolle en engaging touchpoints. Om je merk en je boodschap te laden, relaties aan te gaan en te onderhouden, met inhoud die er voor je doelgroep toe doet. Waar on- en offline samen een totaalbeleving vormen en je hele campagne experience gedreven is. Zodat deze optimaal bijdraagt aan de businessdoelstellingen van jouw organisatie. 

Lees meer >

Gratis eventmarketingscan

Haal jij wel het maximale uit je events? Wil je je eventmarketingstrategie optimaliseren? Doe onze gratis eventmarketingscan! Als je vandaag nog contact opneemt geven je drie tips op maat om je eventstrategie naar een hoger niveau te tillen. Waar wacht je nog op?

Krijg 3 gratis tips

wat
doen
we

wat doen we

cases

Ferney | Verbinding door inspiratie

Hoe inspireer je leden en bind je ze aan je merk? Dat vroeg Ferney – dé inkooporganisatie op het gebied van ijzerwaren voor ondernemingen actief in de renovatie – zich af. Ferney biedt zijn leden voordeel aan door middel van...

Lees meer
Alle cases

Ferney | Verbinding door inspiratie

Hoe inspireer je leden en bind je ze aan je merk? Dat vroeg Ferney – dé inkooporganisatie op het gebied van ijzerwaren voor ondernemingen actief in de renovatie – zich af. Ferney biedt zijn leden voordeel aan door middel van inkoopcondities, marketing, IT- en logistieke diensten. Om deze leden betrokken en actief te houden, organiseert het bedrijf elk jaar de Ferney Insperience Dag: een dag voor leden en leveranciers om te inspireren. Eventive werd gevraagd invulling aan deze dag te geven.

Lees meer
Alle cases

team

Angela Grodzki
Vera Westra
Anouk van den Berg
Mariëlle van der Zouwen
Chantal David Richard
Nikki Hulsbosch
Trevor Leslie
Tessa ter Hoeven
Ellen Enthoven

Angela Grodzki

Wat mij écht energie geeft? Het verbinden van mensen en het ontzorgen van mijn opdrachtgevers. En wat is er nou mooier dan met zo'n verbinding ook nog eens álle doelstellingen te behalen? En dat allemaal in een creatieve setting waar interactie met de doelgroep de rode draad is!

Een evenement is al lang niet meer een op zichzelf staand iets – het moet daadwerkelijk effectief bijdragen aan marketing- en communicatiedoelstellingen. Hoe? Doordat het conceptueel goed en creatief is opgezet en volledig professioneel wordt georganiseerd én uitgerold. En dat is precies de aanpak waar Eventive om bekend staat.

Ik ben trots dat ik deel mag uitmaken van dit team vol met creatieve en strategische toppers. Een team dat elkaar scherp houdt en het beste in elkaar naar boven weet te halen.
En natuurlijk ben ik trots dat ik aan de slag mag gaan met opdrachtgevers en bedrijven die hun marketing- en communicatiedoelstellingen willen behalen op een creatieve, interactieve en unieke manier!

Weten wat ik voor jullie kan betekenen? Neem contact met me op!

Vera Westra

Concept & Eventmanager

Het bedenken en realiseren van evenementen geeft mij ontzettend veel energie. Samen met de klant gerichte einddoelen stellen en waarmaken, en daarbij gebruikmaken van zowel de online als offline mogelijkheden. Bij elk event ga ik er helemaal voor: een wow-factor, een element dat niet wordt verwacht. In de hospitality, de communicatie met de klant en in het concept. Verwachtingen zijn er om te overtreffen.

Ik ben ontzettend trots op ons team en wat wij neerzetten. Op kantoor werken wij samen met een gemotiveerd en creatief team, waar wij elkaar uitdagen om het beste uit elk event te halen. Met verschillende brainstorms versterken wij het concept dat we neerzetten voor de klant. Daarbij bekijken we alle facetten, van de doelgroep tot de doelstellingen. Een creatief, effectief en interactief proces waar ik echt mijn ei in kwijt kan.

Ben jij nieuwsgierig geworden hoe wij samen met jou aan de slag kunnen en een nieuw concept neerzetten? Dan hoor ik het graag!

vera@eventive.nl

Anouk van den Berg

Concept & Eventmanager

Een echte levensgenieter, dat ben ik. In mijn privéleven ben ik altijd degene die plannen maakt, vrienden bij elkaar zet en organiseert. Na 4,5 jaar bij een financiële instelling gewerkt te hebben, dacht ik 'waarom maak ik hier niet mijn beroep van?' In de zoektocht naar een creatief bureau kwam ik bij Eventive terecht.

Eventmanagement dekt niet de volledige lading, als je mij vraagt wat Eventive doet. Met trots ben ik onderdeel van een groep marketingcommunicatieprofessionals met een specialisme in eventmanagement. En dat gaat veel verder dan een feestje organiseren. Je kunt bij ons terecht voor strategisch advies, conceptontwikkeling, marketingcampagnes, beursdeelname maar ook adhoc-ondersteuning.

Wat ik zo leuk vind hier? Het is ontzettend interessant om bij veel verschillende klanten aan tafel te zitten, te sparren en te functioneren als het verlengstuk van hun marketing- of communicatieafdeling. Ik kan mij goed inleven in het bedrijf, de doelgroep en hun behoeften, om vervolgens een creatief, interactief en effectief concept neer te zetten die hierbij past. Ook het opbouwen van nieuwe, sterke langetermijnrelaties is iets waar ik veel energie uit haal.

anouk@eventive.nl

Mariëlle van der Zouwen

Managing Director - Strategie & creatie | Brainstormfacilitator

Waarom doe je wat je doet? Wat is het EFFECT van je concept? Wat is de mate van INTERACTIE? Wat wil je dat je doelgroep over je zegt, doet, vindt na je campagne? Dat is waar ik mijzelf graag in vastbijt. Ik zie mezelf als strategische partner en een echte conceptontwikkelaar. Ik begeleid mijn klanten door de concept- en strategiefase heen. Hoe? Door co-creatie met klanten en mijn team. Met creativiteitstechnieken om tot nog meer, betere en nieuwe ideeën te komen. Creativiteit gebruiken om tot het uiterste te gaan.

Dus als je ooit op zoek bent naar iemand die jouw vraagstuk een boost kan geven, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Laat het me weten, dan (brain)storm ik je kant op.

 
 
 

Chantal David Richard

Concept & Eventmanager

Hospitality is waar ik voor sta. Ik ontzorg en ga voor nét dat beetje extra, waardoor het eindresultaat de verwachtingen overtreft. Hoe bereik je zo effectief mogelijk het gestelde doel? Dat is steeds weer een puzzel die mij intrigeert en energie geeft. Ik ga altijd graag de uitdaging aan om een doelstelling te bereiken die de belangen van zowel de opdrachtgever als de doelgroep behartigt. Creativiteit speelt hierin een hoofdrol.

In onze brainstormsessies krijgen mijn creatieve ideeën de ruimte. Van grote objecten tot de kleinste details, ik ga voor een unieke totaalbeleving en dat vind ik een van de leukste aspecten van het vak. Doordat we bij Eventive samenwerken, kunnen we keer op keer bijzondere belevenissen bedenken en realiseren.Ik schakel graag met je om te kijken welke marketingtool het beste bij je vraag past. Of het nu gaat om een go-to-market-plan of een rondetafelsessie – waarmee kan ik je ontzorgen? 

chantal@eventive.nl

Nikki Hulsbosch

Concept & Eventmanager

Inspelen op de behoeftes van onze klanten en daar een passend concept voor bedenken. Dat vind ik de ultieme uitdaging. Elk project en ieder contactpersoon is anders, daardoor is geen dag hetzelfde. Het is geweldig om bij Eventive met verschillende partijen samen te werken en op een effectieve manier een goed resultaat neer te zetten.

Door creativiteit een belangrijke plaats te geven in het hele evenemententraject, van concept tot en met de realisatie, creëren we echt iets vernieuwends. Zo brainstormt ons team totdat we het ideale concept hebben bedacht. Dit geeft een diepgang en zo ontwikkel je echte originele eventmarketingstrategie. Mijn doel is om nét dat beetje extra te geven zodat jouw events gaan leven. En dat alle betrokkenen een speciale belevenis krijgen die jouw bedrijf of merk op de juiste manier op het netvlies zetten van jouw doelgroep. Wat mag ik jou laten beleven?

nikki@eventive.nl

Trevor Leslie

Online & digital consultant

"Het online en offline evenementenpubliek zijn tegenwoordig onlosmakelijk met elkaar verbonden. Van deze ontwikkeling maken we bij Eventive gretig gebruik. Ik ondersteun hierbij het team én de andere bureaus van de LVT Group. Kortom, ik ben dagelijks met plezier bezig op het kruispunt waar events, pr, online en social media samenkomen."

 
 
 

Tessa ter Hoeven

Officemanager

Afwisseling en uitdaging, dat zijn de keywords van mijn werkdag bij Eventive. Als daaraan is voldaan, voel ik mij als een vis in het water.

Ik hou ervan de omstandigheden zo te creëren dat iedereen in het team zijn of haar werk het allerbeste kan doen. Zo kan het team het beste onze klanten ondersteunen. En daarbij draai ik volledig op de achtergrond maar met 100% beschikbaarheid voor iedereen.  

Ellen Enthoven

Controller

Al jaren zorg ik voor alle administratie van Eventive. Ik vind het leuk om met het team samen te werken en ervoor te zorgen dat zij zo min mogelijk administratieve last hebben.          

Vroeger had ik niet gedacht dat ik zo’n cijfertjestype zou zijn en nu doe ik dat dagelijks!

In mijn vrije tijd ben ik een hartstochtelijk Ajax fan, geniet ik van heerlijk eten (om de rest van de week weer te lijnen) en ben ik graag met mijn gezin.

Creativiteit in je inbox?

Waarom organiseer je events? Om je doelgroep een ervaring te bieden om nooit te vergeten natuurlijk. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en leer hoe je alles uit een eventstrategie haalt.

blog

Tips voor inbound-driven experience marketing

23 juni 2020
f0042aeda3174b2251b7a07a10d47bb2.jpg

Nu het merendeel van de ontmoetingen online plaatsvindt, is merkbeleving belangrijker dan ooit. En misschien ook wel moeilijker, want hoe bereik je je doelgroep als je deze niet offline kunt ontmoeten? In een eerder blog schreven we al over experience marketing en dat we eerder moeten gaan inzetten op geïntegreerde experience-campagnes. Campagnes waarin online en offline elkaar aanvullen en waarbij experience een grote rol speelt.

In datzelfde blog gaven we aan dat experience marketing perfect te combineren is met inbound marketing: de kunst om gevonden te worden door je doelgroep, zonder die te storen met traditionele marketinginstrumenten. In plaats daarvan help je juist je doelgroep met wat dat ze op dat moment nodig hebben. Bij experience marketing gaat het óók om behoeftevervulling, en wel gericht op een emotionele (merk-) connectie: je wil je doelgroep iets laten ondergaan om een emotie en reactie los te maken. Oftewel: inbound-driven experience marketing.

Wil je daarmee aan de slag? Lees dan eerst even deze vijf tips.

Lees meer

Dit is hoe je meer impact maakt door experience – óók online

16 juni 2020
GrassDreaming.jpeg

Het is een spannende tijd voor merken en bedrijven bij wie face-to-face events, live ontmoetingen, en brand experience en activation hoog in het vaandel staan. Want hoe komt dit er in tijden van social distancing uit te zien in de (nabije) toekomst?

Hoewel er genoeg creatieve concepten te bedenken zijn om live ontmoetingen en experiences te realiseren, zijn we ons ervan bewust dat voorlopig de kans blijft bestaan dat een offline evenement toch geannuleerd moet worden. Want los van de maatregelen opgelegd door de overheid, kun je je afvragen of mensen zich op korte termijn wel comfortabel voelen om (grote of bepaalde type) events te bezoeken. En sommige werkgevers staan dit voorlopig niet toe.

Lees meer

Extra creativiteit? Ga voor deze vijf inspiratiebronnen

10 juni 2020
e97b1c135648d612c522ff0b344ff96a.jpg

Met een creatieve mindset bereik je meer.

Je wilt immers het verschil maken en anderen raken. En dat geldt vooral voor het marketingcommunicatievakgebied, waar we continu op zoek zijn naar vernieuwende invalshoeken om op te vallen bij onze doelgroepen. Traditionele en conventionele formats springen niet in het oog en zorgen daarom niet meer voor een blijvende herinnering. Veel bedrijven zijn dan ook altijd op zoek naar nieuwe creatieve injecties. Maar waar haal je je inspiratie vandaan? De volgende inspiratiebronnen prikkelen je creatieve brein bij de ontwikkeling van concepten. Succes!

Lees meer

Betrokkenheid creëren en samen naar de toekomst kijken...

8 april 2020
ZLSw0SXxThSrkXRIiCdT_DSC_0345.jpg

Bij Eventive faciliteren we regelmatig creatieve sessies om nieuwe antwoorden te bedenken op complexe strategische vragen en diverse marketingcommunicatieuitdagingen. Bijvoorbeeld, bedrijven zijn op zoek naar nieuwe producten om te vermarkten of naar manieren om zich effectief te onderscheiden van hun concurrent. Maar ook om te bedenken hoe we engagement kunnen creëren onder alle medewerkers van een bedrijf. Of hoe je nu tijdens, maar ook straks, nu we te maken krijgen met een 1,5 meter afstandsmaatschappij, je (potentiele) klanten kan bereiken. Op dit moment zou je zelfs kunnen zeggen, dat betrokkenheid en samen naar mogelijkheden voor de toekomst kijken, belangrijker is dan ooit. 

Lees meer

Tips voor inbound-driven experience marketing

23 juni 2020

Dit is hoe je meer impact maakt door experience – óók online

16 juni 2020

Extra creativiteit? Ga voor deze vijf inspiratiebronnen

10 juni 2020

Do It Yourself Experience Campagne

27 mei 2020

Betrokkenheid creëren en samen naar de toekomst kijken...

8 april 2020
Meer blogs

lvt
group

LVT Group
Progress Communications
LVTPR
Contentbureau
SjansenDesign

LVT Group

Eventive is onderdeel van de LVT Group. Een communicatiegroep met vestigingen in de Benelux, elk met hun eigen discipline. Zo streven we met elkaar naar de hoogste kwaliteit in communicatie. In PR, eventmarketing, design en contentproductie.

www.lvtgroup.com

Progress Communications

Eventive is samen met Progress Communications gehuisvest in Amsterdam. Samen werken wij met hen aan projecten met een consistente boodschap die landt bij de gewenste doelgroep met het gewenste effect. Of het nu gaat om de complete communicatiestrategie of de dagelijkse uitvoering ervan. Waarbij Progress Communications zorg draagt voor de PR-strategie en mediarelaties, tuigt Eventive de eventconcepten op voor media en influencers. Dat is pas samenwerken.

www.progresscommunications.eu

LVTPR

Samen met LVTPR werken we aan totale Go-to-market strategieën door middel van directe en indirecte communicatie met de doelgroep. LVTPR is een full service PR en communicatiebureau in de benelux en heeft de afgelopen 20 jaar een bewezen trackrecord opgebouwd.

www.lvtpr.com

Contentbureau

Samen met Contentbureau.nl ontwikkelen we in lijn met de eventmarketingkalender een contentkalender voor on- en offline boodschappen, allemaal SEO-driven, die we vullen met een mix van blogs, persberichten, nieuwsflashes. Zo waarborgen we consistentie in boodschappen, tone of voice en creëren we met elkaar het bereik dat nodig is. Dat betekent overtuigende en foutloze teksten, creativiteit en proactiviteit. Content met maximaal rendement.

www.contentbureau.eu

SjansenDesign

Een nieuwe huisstijl, brochure, beurswand of iets heel anders. SjansenDesign is onze in-house designstudio. Samen met SjansenDesign verzorgen we de grafische vormgeving voor onze campagnes. Van de event- of campagnewebsite, de uitnodiging, eventbranding, routing, facebookcampagnes, tot de badges en menukaarten. SjansenDesign heeft ook de huisstijl en website van Eventive ontwikkeld.

www.sjansendesign.nl 

get in
touch

Eventive
Bureau voor Eventmarketing

Amsterdam
Gebouw Londen
Burg. Stramanweg 102 B
1101 AA Amsterdam Zuidoost
Nederland
T +31 (0)20 4094787
E info@eventive.nl

Navigeer naar Eventive Amsterdam


Brussel
Baalhoek 44A
1853 Strombeek-Bever
België
T +32 28 08 66 25
E info@eventive.nl

Navigeer naar Eventive Brussel

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair
Akkoord
Koekje erbij? Om onze website creatief, effectief en interactief te houden, maken we gebruik van cookies. Soms ook van derden (zie ook onze privacyverklaring). Vind je dat goed?
Nee, ik wil geen cookies en begrijp dat ik daardoor niet de volledige functionaliteiten van deze website kan benutten.