Skip to content

RESEARCH
& INSIGHTS

 

Ontwikkelen van persona’s, experience journey, SWOT-analyse, markt- en trendinzichten, monitoring, advies en evaluatie.

Aan de start van elk project challengen we je of we alle nodige data hebben om een experience-campagne te ontwikkelen. We geloven dat we voor echt sterke campagnes eerst een aantal zaken in kaart moeten brengen. Daarom hebben we insights nodig voor het ontwikkelen van een inbound-gedreven experience campagne. Denk bijvoorbeeld aan (buyer) persona’s, een stakeholderlandschap, SWOT-analyse en de customer journey en experience journey. We verkennen eerst de markt, houden wanneer nodig een doelgroeponderzoek en geven op basis van onze inzichten advies.

Research & Insights

Ontwikkelen van persona’s, experience journey, SWOT-analyse, markt- en trendinzichten, monitoring, advies en evaluatie.

Strategie

Why & purpose-trajecten, positionering, brand- en corporate valueprogramma’s en conceptontwikkeling.

Branding & Visualisation

Campagnebranding, eventbranding, 3D-experience-branding en het ontwikkelen van communicatie-uitingen.

Productie

Het realiseren van on-, offline en hybride events, campagnes en (merk)activaties.

Digital

(Re)targetting, advertising, campagne- en registratiewebsites, social- & contentmarketing en contentcreatie.