Skip to content



DIGITAL

(Re)targeting, advertising, campagne- en registratiewebsites, social- & contentmarketing en contentcreatie.

Van corporate website tot socialmediastrategie. We stemmen de digital campagneonderdelen volledig af op de relevante doelgroepen middels de inbound methodology. Ook tijdens dit traject challengen we je op research, insights en strategie, want zo wordt het mogelijk om een inbound-gedreven experience journey te ontwikkelen.

Denk bijvoorbeeld aan een contentmarketingstrategie of een online (adverstising)campagne. We zorgen voor een doelgroep- en een keywordanalyse, schrijven posts, zorgen voor beeld en kiezen de juiste kanalen. Gedurende het traject ontvang je van ons rapportages, analyses en advies om zo van elk contactmoment met de doelgroep, waardevolle en engaging touchpoints te maken.

Research & Insights

Ontwikkelen van persona’s, experience journey, SWOT-analyse, markt- en trendinzichten, monitoring, advies en evaluatie.

Strategie

Why & purpose-trajecten, positionering, brand- en corporate-valueprogramma’s en conceptontwikkeling.

Branding & Visualisation

Campagnebranding, eventbranding, 3D-experience-branding en het ontwikkelen van communicatie-uitingen.

Productie

Het realiseren van on-, offline en hybride events, campagnes en (merk)activaties.

Digital

(Re)targetting, advertising, campagne- en registratiewebsites, social- & contentmarketing en contentcreatie.