BRANDING &
VISUALIZATION
Campagnebranding, eventbranding, 3D-experience-branding en het ontwikkelen van communicatie-uitingen.
Beeld zegt meer dan duizend woorden. Daarom zien wij vorm en inhoud ook niet los van elkaar. Tijdens de campagneontwikkelingfase maken wij altijd een visuele vertaalslag. Dat betekent simpelweg dat wij het gecreëerde campagnebeeld en de huisstijl doorvertalen naar alle campagnemiddelen en -uitingen. Zo draagt elk contactmoment, elk touchpoint met de doelgroep, bij aan het verhaal dat we willen vertellen. Vervolgens gaan we over tot productie. Denk bijvoorbeeld aan een campagnewebsite, (online) communicatie-uitingen en advertenties, beursstands en zelfs openingsshows en de menukaarten.
Research & Insights
Ontwikkelen van persona’s, experience journey, SWOT-analyse, markt- en trendinzichten, monitoring, advies en evaluatie.
Strategie
Why & purpose-trajecten, positionering, brand- en corporate-valueprogramma’s en conceptontwikkeling.
Branding & Visualisation
Campagnebranding, eventbranding, 3D-experience-branding en het ontwikkelen van communicatie-uitingen.