NL | EN

JBL & Toyota Rusland | Tomorrowland-experience voor winnaars

  • JBL & Toyota Rusland | Tomorrowland-experience voor winnaars
  • JBL & Toyota Rusland | Tomorrowland-experience voor winnaars
Opdrachtgever:Harman/JBL
Type campagne:Incentive
Doelgroep:Salesconsultants van Toyota Motor Rusland
Doelstelling:Winnaars een JBL- en Tomorrowland-experience bezorgen in Brussel
Team:Charlotte Bakkers

Elk jaar organiseren JBL en Toyota Rusland een sales incentive aan winnaars uit het salesteam van Toyota Motor Rusland. Om de verkoop van de geluidssystemen voor Toyota's in Rusland te stimuleren, bood JBL de beste verkopers een Tomorrowland-experience aan in Brussel. Aan Eventive Eventmarketing de taak om een ervaring op maat te creëren die aansluit bij beide merken en hun missie.

Beide merken geloven in topkwaliteit, eigen karakter en rijke, emotionele ervaringen. Alle onderdelen uit het programma moesten dus aan deze waarden voldoen. Het werd dus een programma vol luxe, kwaliteit en ervaringen, met als focus: het beleven van muziek, elkaar leren kennen en Brussel ontdekken.

Rijk emotioneel programma
Op het festival zelf verwelkomden we de winnaars in de VIP-corner van de Leaf Stage van JBL, waar zij konden genieten van een aantal spectaculaire artiesten. Naast de tijd op het festival zelf, spendeerden we tijd in Brussel. Zo brachten we een bezoek aan CNR Records, een label waar veel artiesten die JBL sponsort onder getekend staan. Daarnaast kregen we onder andere een rondleiding over de historie van muziek en instrumenten bij het MIM (Muziekinstrumenten Museum), bezochten we bijzondere hotspots tijdens een stadstour door een local, een lokale pub voor Belgische speciaalbieren, een openluchtterras met lekker eten en dj's en de closingnight van La Terrasse met een barbecue, privébar en loungemuziek.

Na dit programma ging de groep op maandag voldaan en vol nieuwe ervaringen terug naar Rusland. Het programma gaf de groep een totaalbeleving van het ervaren van muziek en een nieuwe stad en cultuur.

Nieuwsgierig naar deze merkbeleving? Bekijk hier de aftermovie:

Jouw doelgroep een ultieme merkervaring bieden? Zet effectiviteit en interactie centraal. We denken graag met je mee.

 

 

Eventive - Bureau voor Eventmarketing - 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost - KvK: 34183170 - BTW: NL8117.78.344.B01 - Privacyverklaring- Vacature: eventstagiair
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102
1101 AA Amsterdam Zuidoost
KvK: 34183170
BTW: NL8117.78.344.B01
Privacyverklaring
Vacature: eventstagiair

Zullen we samen je marketing naar een hoger niveau tillen?

Wil je meer halen uit je events, acties en campagnes? Neem vandaag nog contact met ons op, dan geven we je drie gratis tips om meer uit je eventstrategie te halen. Geheel vrijblijvend en afgestemd op jouw uitdaging. Waar wacht je nog op?

nu inschrijven
Akkoord
Koekje erbij? Om onze website creatief, effectief en interactief te houden, maken we gebruik van cookies. Soms ook van derden (zie ook onze privacyverklaring). Vind je dat goed?
Nee, ik wil geen cookies en begrijp dat ik daardoor niet de volledige functionaliteiten van deze website kan benutten.