Evenementenbureau | Creatief | Effectief | Interactief

Return on Event

Iedereen wil iets met zijn evenement of actie bereiken. Het meten van een Return on Investment bij een evenement noemen wij de Return on Event (ROE). Je kunt toetsen of je concept heeft gewerkt door op de juiste manier de juiste vragen te stellen.

Wat kun je meten?

  • Gedragsverandering: heb je met het concept bereikt wat je beoogd had? Wat denkt, doet, vindt en zegt de doelgroep na de campagne?
  • Beleving: van communicatie, locatie, gastvrijheid tot ontvangst en vertrek. 

Als je je ROE wilt meten, leggen we dit al in de conceptfase vast. En we toetsen op diverse manieren bij de hele doelgroep, niet alleen de bezoekers van het evenement. Alleen zo kun je een goede waardebepaling doen.

 

Eventive - Bureau voor Eventmarketing T 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
T 020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost