Toegepaste creativiteit

20 december 2016
  • Nieuwjaar-Eventive-2016-2017.jpg

Onze klanten vragen ons vaak om meer leads, likes, gesprekken, verkoop... Ze vragen ons mee te denken, omdat wij met ideeën komen die het verschil maken. Hoe we daartoe komen? We zetten toegepaste creativiteit in.

"Ik ben niet creatief."

Een opmerking die ik veel hoor als ik vertel dat ik brainstorms faciliteer. Men refereert dan meestal aan het feit dat ze niet goed zijn in knutselen of kunst. Terwijl creativiteit zoveel verder gaat dan deze gebieden.

Het is een opvallende opmerking. Je zegt namelijk ook niet "Ik kan niet logisch denken." Je hersenen zijn gemaakt om beide te kunnen. De mate waarin je het kunt, is iets dat je kunt leren. Net zoals je leert rekenen, kun je ook leren om te associëren en tot bruikbare ideeën te komen. Dat noemen we toegepaste creativiteit.

En ook toegepaste creativiteit is een vaardigheid, iets dat je kunt leren en trainen. Dat doen wij regelmatig met en voor onze klanten, met vragen om meer leads, likes, gesprekken of verkoop. Wil jij ook zo'n training bijwonen? Schuif eens aan bij Boost Your Concept, creatieve netwerksessies voor marcommers. Wij wensen je een creatief nieuw jaar!

#spreadthecreativity. Dat is onze missie. Waarom? Omdat je met een creatieve mindset meer bereikt, het verschil maakt en mensen raakt. Helemaal in het marketingcommunicatievakgebied, waarin we continu op zoek zijn naar vernieuwende invalshoeken om op te vallen bij doelgroepen. Met traditionele en conventionele formats val je niet meer op en zorg je niet langer voor een blijvende herinnering. Wij denken dat veel bedrijven daarom wel een creatieve injectie kunnen gebruiken. Simpelweg om verschil te maken, want dat kan altijd, op wat voor manier dan ook.

Daarom dus.

Kim

Eventive - Bureau voor Eventmarketing T 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
T 020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost