Eventive

Een evenement is een gebeurtenis. En wij creëren zo'n gebeurtenis in lijn met de marketingcommunicatie­doelstelling van onze opdrachtgever in de vorm van een totaalcampagne. Want een gebeurtenis staat niet op zich. Daar gaat iets aan vooraf en daar komt iets achteraan. Een middel dat je voor je moet laten werken. Op de juiste manier. Marketing met als doel live ontmoetingen te bewerkstelligen. Eventmarketing noemen we dat.

Hoe wij dat doen? Door het ontwikkelen van creatieve, effectieve en interactieve concepten. In co-creatie: van de conceptontwikkeling tot en met de realisatie. Alleen zo haal je alles eruit wat erin zit.

wat
doen
we

wat doen we

cases

Launch Microsoft Het Nieuwe MSN

Experience event Het Nieuwe MSN voor 200 mediaplanners en adverteerders. 

Lees meer
Alle cases

team

Mariëlle van der Zouwen
Manon van Ree
Frederike Rollerman
Roselle Schot
Britt van Engeland
Kim Camman
Trevor Leslie
Evelien Helder
Joost Schipperijn
Tessa ter Hoeven
Ellen Enthoven

Mariëlle van der Zouwen

Managing Director - Strategie & creatie | Brainstormfacilitator

Waarom doe je wat je doet? Wat is het EFFECT van je concept? Wat is de mate van INTERACTIE? Wat wil je dat je doelgroep over je zegt, doet, vindt na je campagne? Dat is waar ik mijzelf graag in vastbijt. Ik zie mezelf als strategische partner en een echte conceptontwikkelaar. Ik begeleid mijn klanten door de concept- en strategiefase heen. Hoe? Door co-creatie met klanten en mijn team. Met creativiteitstechnieken om tot nog meer, betere en nieuwe ideeën te komen. Creativiteit gebruiken om tot het uiterste te gaan.

Dus als je ooit op zoek bent naar iemand die jouw vraagstuk een boost kan geven, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Laat het me weten, dan (brain)storm ik je kant op.

https://www.linkedin.com/in/mariellevanderzouwen

Manon van Ree

Concept & Eventmanager | Operations

Dagelijks hebben we bij Eventive te maken met zeer uiteenlopende (aan)vragen. Er is voor mij niets leukers dan een door ons uitgedacht, sterk, kloppend en EFFECTIEF concept uit te voeren. Perfectionistisch? Tot op zekere hoogte, maar zeker niet tot in het ongezonde.

Ook het intensieve contact met mensen, zowel opdrachtgevers als toeleveranciers, is een belangrijk onderdeel in ons werk. Het bouwen aan een EFFECTIEVE langdurige relatie is iets waar ik graag aan meehelp.

Niet wat we doen maakt wie we zijn. Maar wie we zijn maakt wat we doen.

manon@eventive.nl

Frederike Rollerman

Concept & Eventmanager

Bij Eventive zijn we altijd bezig een doel te bereiken door middel van een live ontmoetingsmoment met de doelgroep. Elk project bij Eventive is anders, op mijn manier laat ik verschillende partijen samenwerken om het gewenste resultaat te halen. 

Het is prettig om samen met de collega’s te sparren en te brainstormen over nieuwe concepten. De intensieve samenwerking met de klant maakt het mogelijk om gezamenlijk een uniek concept neer zetten. Ook het samenwerken met de leveranciers om het gewenste eindresultaat te behalen waar de klant blij van wordt, zorgen ervoor dat ik bij Eventive helemaal op mijn plek zit.

nl.linkedin.com/pub/frederike-rollerman/23/a53/b62/en

Roselle Schot

Concept & Eventmanager

Betrokkenheid is een kernwoord dat bij me past, zowel zakelijk als privé. Ik verdiep me graag in de personen die ik ontmoet en in de opdrachtgevers waar ik mee samenwerk. Zo worden de sterkste vriendschappen gecreëerd en komen de beste samenwerkingen tot stand.

Zodoende is het voor mij een uitdaging om betrokkenheid te creëren bij de gasten, bezoekers, deelnemers van een evenement. Een evenement is pas effectief als mensen zich verbonden voelen bij het bedrijf, de boodschap, het doel en de activiteiten van de dag. Ze moeten zich onderdeel voelen van hetgeen ze bijwonen, zodat ze na afloop van het evenement het doel van de dag zullen blijven uitdragen.

Betrekt u mij binnenkort in uw project?

nl.linkedin.com/in/roselleschot/en

Britt van Engeland

Concept & Eventmanager

Van nature ben ik een spontaan en energiek persoon. Als ik mijn creativiteit kan toepassen in projecten en concepten, bruis ik van nog meer energie. Zowel in mijn privéleven als in mijn werk word ik gedreven door kansen, en ga ik zonder het doel uit het oog te verliezen geen uitdaging uit de weg!

In mijn projecten voeg ik graag een aantal elementen toe die bijdragen aan het behalen van de gestelde doelstelling. Ik vind het namelijk erg belangrijk dat een evenement effectief is, dat de boodschap die naar bezoekers wordt gecommuniceerd klopt en overtuigend is, er interactie is met de doelgroep en de bezoekers hierdoor geïnspireerd naar huis gaan.

Binnen Eventive voel ik me verbonden door het enthousiasme en de creativiteit die we hier samen bezitten. Deze energie is zo positief dat ik nooit het gevoel heb dat ik naar mijn ’werk’ ga, maar naar een plek waar ik uitgedaagd en geïnspireerd word.  

Ben jij de volgende die mij weet uit te dagen?

https://www.linkedin.com/in/brittvanengeland

Kim Camman

Concept & Eventmanager

Zowel zakelijk als privé krijg ik energie van lijstjes. Inzichtelijk maken wat er moet gebeuren en dit goed en snel realiseren, daar word ik blij van. Tijdverspilling vind ik zonde, liever besteed ik mijn tijd effectief en efficiënt. Alleen weet je nooit zoveel als met meerderen. Uit samenwerken en samen creëren komen de beste resultaten en dit vind ik ook het fijnst om te doen. Samen met collega’s en samen met klanten. Daarnaast is de interactie met klanten voor mij een essentieel onderdeel van mijn vak. Zaken doe je met mensen. Persoonlijk relaties opbouwen vind ik het leukste wat er is!

nl.linkedin.com/pub/kim-camman/2/209/919/en

Trevor Leslie

Online & digital consultant

"Het online en offline evenementenpubliek zijn tegenwoordig onlosmakelijk met elkaar verbonden. Van deze ontwikkeling maken we bij Eventive gretig gebruik. Ik ondersteun hierbij het team én de andere bureaus van de LVT Group. Kortom, ik ben dagelijks met plezier bezig op het kruispunt waar events, pr, online en social media samenkomen."

https://www.linkedin.com/in/tleslie

Evelien Helder

Event Support

Ik ben een initiatiefnemer met een aanpakkersmentaliteit. Als ik ergens voor ga, dan doe ik dat ook met volle overgave. Het actief bezig zijn en het bijdragen aan een onvergetelijke ervaring binnen een project is waar ik voor ga.

Ik krijg energie van nieuwe avonturen: uiteenlopende evenementen, intensieve contact met mensen, inspirerende collega’s en creatieve brainstormsessies ’s. Binnen Eventive zijn deze elementen allemaal terug te vinden. Daarom is het een geweldige organisatie om voor te mogen werken! Als lid van het Eventive-team streef ik er dan ook naar om elke dag van een effectieve en creatieve toegevoegde waarde te zijn - elke dag weer op een andere manier.

evelien@eventive.nl 

Joost Schipperijn

Event Support

Commercieel, creatief, sociaal, ondernemend en interactief. Dit zijn de woorden die mijn persoon beschrijven. Ik houd ervan als een oplossing niet voor de hand ligt. Dat vraagt namelijk om creatief nadenken. Het resultaat: toffe ideeën die de basis zijn voor een goed event. Interactie met mensen geeft mij verder de energie om mooie events neer te zetten. Ook al zijn er soms tegenslagen, deze motiveren mij alleen maar. Mijn doorzettingsvermogen helpt daar nog eens extra bij. Mijn creativiteit kan ik volledig kwijt bij Eventive. Dit maakt het – samen met mijn inspirerende en creatieve collega’s – een perfecte plek voor mij. Op naar originele events!

http://nl.linkedin.com/pub/joost-schipperijn/a9/2a6/143/en

Tessa ter Hoeven

Officemanager

Afwisseling en uitdaging, dat zijn de keywords van mijn werkdag bij Eventive. Als daaraan is voldaan, voel ik mij als een vis in het water.

Ik hou ervan de omstandigheden zo te creëren dat iedereen in het team zijn of haar werk het allerbeste kan doen. Zo kan het team het beste onze klanten ondersteunen. En daarbij draai ik volledig op de achtergrond maar met 100% beschikbaarheid voor iedereen.  

Ellen Enthoven

Controller

Al jaren zorg ik voor alle administratie van Eventive. Ik vind het leuk om met het team samen te werken en ervoor te zorgen dat zij zo min mogelijk administratieve last hebben.          

Vroeger had ik niet gedacht dat ik zo’n cijfertjestype zou zijn en nu doe ik dat dagelijks!

In mijn vrije tijd ben ik een hartstochtelijk Ajax fan, geniet ik van heerlijk eten (om de rest van de week weer te lijnen) en ben ik graag met mijn gezin.

blog

Drie tips: events als marketing-powerboost

7 april 2015
verf.jpg

'We willen nieuwe klanten' of 'we willen meer omzet'. Deze doelstellingen hebben onze klanten vaak als ze een evenement gaan organiseren. Opvallend daarbij is dat nog best veel klanten dat aantal vervolgens niet kwantificeren. Ze verwachten puur met een van deze of beide doelstellingen volle zalen te trekken. En een gaaf en perfect georganiseerd evenement als gevolg natuurlijk. Maar zonder heel goed te omschrijven waar een bedrijf of organisatie zich onderscheidt van de concurrenten, is het moeilijk om specifieke marketing- en eventdoelstellingen te formuleren. Laat staan dat je kunt meten of je je doelstellingen hebt behaald.

Het marketingplan vormt de basis van alle middelen die je gaat ontwikkelen rondom een event. In dit plan liggen de marketingdoelstellingen van je organisatie vast en zijn boodschappen geformuleerd. Kortom: jouw marketingplan geeft een rode draad voor alle acties, campagnes en evenementen, zodat alle marketingcommunicatie-uitingen op elkaar zijn afgestemd en geïntegreerd. En als je het marketingplan op orde hebt, waar moet je dan nog meer rekening mee houden bij het organiseren van een succesvol evenement? Een paar tips uit de koker van de eventmarketeer.

Lees meer

Eventmarketing: de gekleurde brillen van een concept- & eventmanager

31 maart 2015
Brillen.jpg

Iets door een roze bril bekijken, wie kent die uitdrukking niet? In zeker zin is dat precies wat een eventmanager doet. Met het grote verschil dat de bril niet alleen roze is, het hele kleurenspectrum staat op onze neus. Wat de functie is van deze brillen? Outside-in denken in je eventmarketingstrategie!

Lees meer

Eventive | Eventmarketing lanceert nieuwe website: nog meer nadruk op marketingcommunicatiegedreven eventconcepten

31 maart 2015
website.jpg

Amsterdam, 31 maart 2015 – Eventive | Eventmarketing, het marketingcommunicatiegedreven evenementenbureau voor de Benelux, vernieuwt zijn website om de visie van het bureau nog meer kracht bij te zetten. De nieuwe look & feel laat zien wat Eventive is: een eventmarketingbureau voor creatieve, effectieve en interactieve eventmarketingconcepten. Alle diensten die het bureau biedt – van concept en strategie tot en met realisatie –, zijn in aparte kleurvakken overzichtelijk weergegeven. Achterliggende gedachte: Eventive kleurt de eventconcepten van klanten op creatieve, effectieve en interactieve wijze in. 

Lees meer

Drie elementen waar je jouw beursstand op kunt toetsen

20 februari 2015
WP_20150120_082.jpg

Het hele jaar door zijn er flink wat bedrijven die deelnemen aan een beurs. Dat vergt behoorlijk wat organisatie, maar wat mij betreft ben je er niet alleen met een checklist en een draaiboek. Elke beurs, klant, behoefte, doelgroep en doelstelling is anders. Eén ding is zeker: je wilt wat bereiken met je standpresentatie. Te beginnen bij het toetsen van je beursstand op drie elementen: creativiteit, effectiviteit en interactiviteit – en dat in lijn met je doelstelling voor die beurs.

Lees meer

Eventive breidt team uit met Concept & Event Manager Kim Camman

3 februari 2015
Eventive_portret_kimLR.jpg

Met benoeming Kim Camman komt Eventive tegemoet aan toenemende vraag naar eventmarketingconcepten.

Eventive, het marketingcommunicatiegedreven evenementenbureau voor de Benelux, stelt Kim Kim Camman (33) aan als Event & Concept Manager. Het bureau komt met deze uitbreiding tegemoet aan de toenemende vraag naar conceptontwikkeling en realisatie van eventmarketingvraagstukken.

Lees meer

Drie tips: events als marketing-powerboost

7 april 2015

Eventmarketing: de gekleurde brillen van een concept- & eventmanager

31 maart 2015

Eventive | Eventmarketing lanceert nieuwe website: nog meer nadruk op marketingcommunicatiegedreven eventconcepten

31 maart 2015

Drie elementen waar je jouw beursstand op kunt toetsen

20 februari 2015

Eventive breidt team uit met Concept & Event Manager Kim Camman

3 februari 2015
Meer blogs

Drie tips: events als marketing-powerboost

7 april 2015

'We willen nieuwe klanten' of 'we willen meer omzet'. Deze doelstellingen hebben onze klanten vaak als ze een evenement gaan organiseren. Opvallend daarbij is dat nog best veel klanten dat aantal vervolgens niet kwantificeren. Ze verwachten puur met een van deze of beide doelstellingen volle zalen te trekken. En een gaaf en perfect georganiseerd evenement als gevolg...

Lees meer
Meer blogs

lvt
group

LVT Group
Progress Communications
LVTPR
Contentbureau.nl
SjansenDesign

LVT Group

Eventive is onderdeel van de LVT Group. Een communicatiegroep met vestigingen in de Benelux, elk met hun eigen discipline. Zo streven we met elkaar naar de hoogste kwaliteit in communicatie. In PR, eventmarketing, design en contentproductie.

www.lvtgroup.nl

Progress Communications

Eventive is samen met Progress Communications gehuisvest in Amsterdam. Samen werken wij met hen aan projecten met een consistente boodschap die landt bij de gewenste doelgroep met het gewenste effect. Of het nu gaat om de complete communicatiestrategie of de dagelijkse uitvoering ervan. Waarbij Progress Communications zorg draagt voor de PR-strategie en mediarelaties, tuigt Eventive de eventconcepten op voor media en influencers. Dat is pas samenwerken.

www.progresscommunications.nl

LVTPR

LVTPR is ons moederbedrijf. Samen met LVTPR werken we aan totale Go-to-market strategieën door middel van directe en indirecte communicatie met de doelgroep. LVTPR is een full service PR en communicatiebureau in de benelux en heeft de afgelopen 20 jaar een bewezen trackrecord opgebouwd.

www.lvtpr.nl

Contentbureau.nl

Samen met Contentbureau.nl ontwikkelen we in lijn met de eventmarketingkalender een contentkalender voor on- en offline boodschappen, allemaal SEO-driven, die we vullen met een mix van blogs, persberichten, nieuwsflashes. Zo waarborgen we consistentie in boodschappen, tone of voice en creëren we met elkaar het bereik dat nodig is. Dat betekent overtuigende en foutloze teksten, creativiteit en proactiviteit. Content met maximaal rendement.

www.contentbureau.nl

SjansenDesign

Een nieuwe huisstijl, brochure, beurswand of iets heel anders. SjansenDesign is onze in-house designstudio. Samen met SjansenDesign verzorgen we de grafische vormgeving voor onze campagnes. Van de event- of campagnewebsite, de uitnodiging, eventbranding, routing, facebookcampagnes, tot de badges en menukaarten. SjansenDesign heeft ook de huisstijl en website van Eventive ontwikkeld.

www.sjansendesign.nl 

get in
touch

Eventive - Bureau voor Eventmarketing

Gebouw Londen
Burg. Stramanweg 102 B
1101 AA Amsterdam Zuidoost

T +31 (0)20 4094787
E info@eventive.nl

Niet alle navigatiesystemen leiden naar bovenstaand adres. Download hier de routebeschrijving

Download
Eventive - Bureau voor Eventmarketing T 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
T 020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost