Eventive

 Een evenement is een gebeurtenis. En wij creëren zo'n gebeurtenis in lijn met de marketingcommunicatie­doelstelling van onze opdrachtgever in de vorm van een totaalcampagne. Want een gebeurtenis staat niet op zich. Daar gaat iets aan vooraf en daar komt iets achteraan. Een middel dat je voor je moet laten werken. Op de juiste manier. Marketing met als doel live ontmoetingen te bewerkstelligen. Eventmarketing noemen we dat.

Hoe wij dat doen? Door het ontwikkelen van creatieve, effectieve en interactieve concepten. In co-creatie: van de conceptontwikkeling tot en met de realisatie. Alleen zo haal je alles eruit wat erin zit.


Laatste blogs en cases:
Blog: De gouden eventtip? Focus op persoonlijk contact
Blog: Top 10 creatieve eventconcepten 2017
Case: ASSA ABLOY Entrance Systems | Kennis en innovatie 'For you.'

Case: JBL | STREET | LIFE: unieke roadtrip voor JBL-klanten


BOOST YOUR CONCEPT

Spread the creativity! Dat is onze missie. Hiervoor organiseren we creatieve netwerksessies in onze Creativity Room. Met als doel zoveel mogelijk creativiteit te verspreiden in het marketingcommunicatievakgebied. Wanneer schuif jij aan? #spreadthecreativity

wat
doen
we

wat doen we

cases

Microsoft FutureProef | Beleven is interactie

Alle cases

team

Mariëlle van der Zouwen
Manon van Ree
Frederike Rollerman
Kim Camman
Chantal David Richard
Charlotte Bakkers
Trevor Leslie
Tessa ter Hoeven
Ellen Enthoven

Mariëlle van der Zouwen

Managing Director - Strategie & creatie | Brainstormfacilitator

Waarom doe je wat je doet? Wat is het EFFECT van je concept? Wat is de mate van INTERACTIE? Wat wil je dat je doelgroep over je zegt, doet, vindt na je campagne? Dat is waar ik mijzelf graag in vastbijt. Ik zie mezelf als strategische partner en een echte conceptontwikkelaar. Ik begeleid mijn klanten door de concept- en strategiefase heen. Hoe? Door co-creatie met klanten en mijn team. Met creativiteitstechnieken om tot nog meer, betere en nieuwe ideeën te komen. Creativiteit gebruiken om tot het uiterste te gaan.

Dus als je ooit op zoek bent naar iemand die jouw vraagstuk een boost kan geven, dan ben je bij mij aan het juiste adres. Laat het me weten, dan (brain)storm ik je kant op.

 
 
 

Manon van Ree

Operations Manager

Dagelijks hebben we bij Eventive te maken met zeer uiteenlopende (aan)vragen. Er is voor mij niets leukers dan een door ons uitgedacht, sterk, kloppend en EFFECTIEF concept uit te voeren. Perfectionistisch? Tot op zekere hoogte, maar zeker niet tot in het ongezonde.

Ook het intensieve contact met mensen, zowel opdrachtgevers als toeleveranciers, is een belangrijk onderdeel in ons werk. Het bouwen aan een EFFECTIEVE langdurige relatie is iets waar ik graag aan meehelp.

Niet wat we doen maakt wie we zijn. Maar wie we zijn maakt wat we doen.

manon@eventive.nl

 

Frederike Rollerman

Concept & Eventmanager

Bij Eventive zijn we altijd bezig een doel te bereiken door middel van een live ontmoetingsmoment met de doelgroep. Elk project bij Eventive is anders, op mijn manier laat ik verschillende partijen samenwerken om het gewenste resultaat te halen. 

Het is prettig om samen met de collega’s te sparren en te brainstormen over nieuwe concepten. De intensieve samenwerking met de klant maakt het mogelijk om gezamenlijk een uniek concept neer zetten. Ook het samenwerken met de leveranciers om het gewenste eindresultaat te behalen waar de klant blij van wordt, zorgen ervoor dat ik bij Eventive helemaal op mijn plek zit.

 
 
 

Kim Camman

Concept & Eventmanager

Zowel zakelijk als privé krijg ik energie van lijstjes. Inzichtelijk maken wat er moet gebeuren en dit goed en snel realiseren, daar word ik blij van. Tijdverspilling vind ik zonde, liever besteed ik mijn tijd effectief en efficiënt. Alleen weet je nooit zoveel als met meerderen. Uit samenwerken en samen creëren komen de beste resultaten en dit vind ik ook het fijnst om te doen. Samen met collega’s en samen met klanten. Daarnaast is de interactie met klanten voor mij een essentieel onderdeel van mijn vak. Zaken doe je met mensen. Persoonlijk relaties opbouwen vind ik het leukste wat er is!

 
 
 

Chantal David Richard

Concept & Eventmanager

Hospitality is waar ik voor sta. Ik ontzorg en ga voor nét dat beetje extra, waardoor het eindresultaat de verwachtingen overtreft. Hoe bereik je zo effectief mogelijk het gestelde doel? Dat is steeds weer een puzzel die mij intrigeert en energie geeft. Ik ga altijd graag de uitdaging aan om een doelstelling te bereiken die de belangen van zowel de opdrachtgever als de doelgroep behartigt. Creativiteit speelt hierin een hoofdrol.

In onze brainstormsessies krijgen mijn creatieve ideeën de ruimte. Van grote objecten tot de kleinste details, ik ga voor een unieke totaalbeleving en dat vind ik een van de leukste aspecten van het vak. Doordat we bij Eventive samenwerken, kunnen we keer op keer bijzondere belevenissen bedenken en realiseren.Ik schakel graag met je om te kijken welke marketingtool het beste bij je vraag past. Of het nu gaat om een go-to-market-plan of een rondetafelsessie – waarmee kan ik je ontzorgen? 

chantal@eventive.nl

Charlotte Bakkers

Concept & Eventmanager

Ik heb een passie voor gastvrijheid en beleving – en sinds mijn studie aan de Hotel Management School Maastricht is dat alleen maar gegroeid. Dit wil ik dan ook graag toevoegen in alles wat ik doe! Ik geloof in het event als onderdeel van de marketingmix, waar alles samenkomt; mens en merk, inhoud en beleving. Evenementen met impact, die mensen bij elkaar brengen en bijdragen aan doelstellingen.
Ik ga dan ook graag met verschillende uitdagingen aan de slag waarin ik concepten kan ontwikkelen met nét dat beetje extra. Een totaalbeleving waarbij over elk aspect is nagedacht – tot in de kleinste details. Ik vind het leuk om over marketing- of communicatiegerelateerde vraagstukken na te denken en te kijken hoe een event hier een onderdeel in kan spelen. En dit doe ik niet alleen, maar samen met een enthousiast team waarin we het beste uit elkaar naar boven halen om tot mooie concepten en belevenissen te komen. Waar ik het meest gelukkig van word? Wanneer het wow-effect bereikt is bij mijn klant en verwachtingen zijn overtroffen. Ik ga graag met je aan de slag om te zoeken naar dit wow-effect binnen eventmarketing – wanneer zullen we er samen voor gaan zitten?

Charlotte@eventive.nl



Trevor Leslie

Online & digital consultant

"Het online en offline evenementenpubliek zijn tegenwoordig onlosmakelijk met elkaar verbonden. Van deze ontwikkeling maken we bij Eventive gretig gebruik. Ik ondersteun hierbij het team én de andere bureaus van de LVT Group. Kortom, ik ben dagelijks met plezier bezig op het kruispunt waar events, pr, online en social media samenkomen."

 
 
 

Tessa ter Hoeven

Officemanager

Afwisseling en uitdaging, dat zijn de keywords van mijn werkdag bij Eventive. Als daaraan is voldaan, voel ik mij als een vis in het water.

Ik hou ervan de omstandigheden zo te creëren dat iedereen in het team zijn of haar werk het allerbeste kan doen. Zo kan het team het beste onze klanten ondersteunen. En daarbij draai ik volledig op de achtergrond maar met 100% beschikbaarheid voor iedereen.  

Ellen Enthoven

Controller

Al jaren zorg ik voor alle administratie van Eventive. Ik vind het leuk om met het team samen te werken en ervoor te zorgen dat zij zo min mogelijk administratieve last hebben.          

Vroeger had ik niet gedacht dat ik zo’n cijfertjestype zou zijn en nu doe ik dat dagelijks!

In mijn vrije tijd ben ik een hartstochtelijk Ajax fan, geniet ik van heerlijk eten (om de rest van de week weer te lijnen) en ben ik graag met mijn gezin.

blog

Top 10 creatieve eventconcepten 2017

21 december 2017
top10.jpg

Dat ons werk divers en veelzijdig is, daar kun je haast niet omheen. Creatief? Ja, dat moet wel. En dat onze evenementen onderdeel zijn van een merkstrategie en de marketingcommunicatiemix, dat is een must. Geen eventformat is hetzelfde; zo geven we onze klanten met hun verhalen echt hun eigen podium. Het is dus zeker geen plug-and-play. Daarnaast moet iedere doelgroep net weer op een andere manier geraakt worden, en dát is de uitdaging. Hoe moeilijk we het ook vinden, willen we hier toch even bij stilstaan. Check hier tien projecten uit 2017 waar we stiekem best trots op (mogen) zijn.

Lees meer

De gouden eventtip? Focus op persoonlijk contact

6 november 2017
Blog Marielle.jpg

Evenementen zijn de meest groeiende middelen binnen de marcommix. Waarom? Stel je die vraag bijvoorbeeld aan marketing- en salesprofessionals, die events initiëren en organiseren, maar ook aan dé bezoeker van een evenement, dan krijg je meestal de volgende antwoorden. 'Vanwege het contact met de mensen', 'dan kan je iemand eens echt goed spreken' of 'mensen ontmoeten die ik anders niet ontmoet'. Mensen hebben behoefte aan persoonlijk contact. Ook – en misschien wel júíst – op zakelijk gebied. Als je het hebt over een goede eventmarketingstrategie, dan gaat het om het in contact komen met je doelgroep om een bepaalde reden. Bijvoorbeeld om relatiebeheer, lead generation, sales of merkbeleving. Hoe dan ook: je wilt je doelgroep ergens toe bewegen. En daar hoort een doelstelling bij, die echt te maken heeft met het ontmoeten van je doelgroep.

Lees meer

Kom uit je filterbubbel! 3 manieren om je als marketingcommunicatie-professional te laten inspireren, en dat cross industry.

12 oktober 2017
33995467_m.jpg

We zitten allemaal in onze eigen filterbubbel of informatieluchtbel. Zoekmachines bepalen wat jij op dit moment relevant vindt door eerder klikgedrag en je zoekgeschiedenis (check Eli Pariser bij TEDx voor meer info). Daardoor krijg je telkens gelijke producten en resultaten te zien. Je persoonlijke ideeënontwikkeling wordt daardoor beïnvloed. Zo ontstaat je eigen persoonlijke filterbubbel dus.

Lees meer