Evenementenbureau | Creatief | Effectief | Interactief

Bezoekersevaluatie

De bezoekersevaluatie heeft tot doel inzicht te krijgen in de beleving van de doelgroep rondom jouw campagnes en evenementen. Eventive stelt evaluaties op in lijn met de ROE-methodiek (Return on Event). Dat betekent dat we niet alleen evaluatievragen stellen die gaan over de organisatie, maar over het totale communicatieconcept van je evenement. Een goede bezoekersevaluatie heet bij ons een evaluatietraject. We zetten 'm zo uit dat je de meeste respons uit je evaluatie haalt door een aantal momenten in te plannen waarop bezoekers kunnen reageren. Hoe dit werkt? Vraag het onze concept- & eventmanagers.

Vragen die je kunt stellen:

  • Welke drie kernwoorden zijn je bijgebleven na het bezoek van het evenement met betrekking tot het inhoudelijke programma?
  • Welke boodschap is jou het meest bijgebleven?
  • Wat is jouw perceptie van de organiserende partij, nu je het evenement hebt bezocht?
  • Waar zou je de organiserende partij voor benaderen wanneer je ...?
  • Sloot het programma aan bij je verwachtingen?
  • Hoe ben je van tevoren op het evenement of de campagne geattendeerd?

 

De bezoekersevaluatie is een middel om input van je doelgroep te verkrijgen, zodat je je activiteiten continu kunt finetunen. Daarom vragen wij niet alleen of de bereikbaarheid van de locatie goed was. Wat dat kun je als het goed is zelf ook wel verzinnen. We stellen de evaluatie sowieso op vanuit de vooraf gedefinieerde doelstellingen.

Eventive - Bureau voor Eventmarketing T 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
T 020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost