Een spannende brainstormsessie

Durft u het aan? In een korte tijd meer dan 200 nieuwe ideeën om het beter, onderscheidender of anders te doen dan de rest? Dat kan, als u ons langs laat komen en wij u mogen prikkelen met behulp van van brainstormtechnieken. Onze brainstormsessie doorbreekt vaste, ingesleten denkpatronen. Met deze technieken komt u tot nieuwe ideeën en plannen voor uw evenementen en campagnes. Wanneer belt u ons voor een sessie (+31 (0)20 4094787)? Het is wel een workshop voor mensen met LEF.

Dé brainstormworkshop voor ideeënmakers

De workshop is ideaal als:

  • u ideeën zoekt voor een evenement;
  • u een concept wilt voor een evenement;
  • u behoefte heeft aan ideeën voor een nieuwe campagne;
  • u een evenement organiseert, maar een programma-invulling zoekt die anders is;
  • u uw medewerkers wilt motiveren via een concept.
Onze Eventive-mensen helpen u - via bewezen brainstormtechnieken - 'out of the box' te denken. Wij maken vervolgens voor u het plan.

 

Over de brainstormworkshop:

Wat: Tips, tricks, creativiteitsoefeningen, werken met brainstormtechnieken, maken van een concept
Duur: 3 uur
Groepsgrootte: 6 - 15
Waar: bij Eventive op kantoor of bij u op kantoor. Of we zoeken een andere brainstormplek.

 

De resultaten van een (incompany) brainstormsessie:

  • nieuwe invalshoeken voor een actuele vraagstelling voor evenementen en campagnes;
  • 10(0)1 creatieve ideeën voor uw bedrijf;
  • u leert denktechnieken om direct in uw werk toe te passen;
  • altijd inclusief eerste plan van aanpak (bij grotere groepen meer concepten);
  • heel veel plezier;
  • meer betrokkenheid vanuit de organisatie voor uw ideeën en plannen;
  • beter samenwerken met afdelingen / collega’s door elkaar beter te leren kennen op creatief vlak;
  • meer ideeën in minder tijd.

 

100 ideeën gratis in een demonstratieworkshop van 100 minuten

Dat wilt u toch ook? Klik hier voor onze jubileumactie. We komen graag kennismaken.

 

Meer info? Stuur een mailtje naar info@eventive.nl.

 

'Zeer succesvol, ons hele kantoor ligt vol met creatieve ideeën als gevolg van het middagje brainstormen. Het team is enorm gemotiveerd om tot nieuwe creatieve campagnes te komen én heeft aan zichzelf bewezen inderdaad creatief te zijn! Ik ben bang dat we niet eens alle ideeën in het aankomende jaar kunnen uitvoeren, maar dat geeft niks. De rest pakken we het jaar daarop gewoon op. De muren op ons hoofdkantoor hebben in ieder geval geen verf meer nodig, de flip-over papieren met de nieuwe ideeën behangen de muren en deuren.', Tamara Tong Sang, Manager Marketing & PR, Libéma.