Een effectieve brainstormsessie

Durft u het aan? In een korte tijd meer dan 100den nieuwe ideeën om het beter, onderscheidender of anders te doen dan de rest? Dat kan, als u ons langs laat komen en wij u mogen prikkelen met behulp van van brainstormtechnieken. Onze brainstormsessie doorbreekt vaste, ingesleten denkpatronen. Met deze technieken komt u tot nieuwe ideeën en plannen voor uw marketingcommunicatie-activiteiten. Wanneer belt u ons voor een sessie (+31 (0)20 4094787)? Het is wel een workshop voor mensen met LEF.

Dé brainstormworkshop voor ideeënmakers

De workshop is ideaal als:

  • u ideeën zoekt voor de invulling van uw marketingplannen;
  • u een creatief concept wilt bedenken voor een evenement;
  • u behoefte heeft aan ideeën voor een nieuwe campagne;
  • u een originele PR-campagne wilt bedenken;
  • u manieren zoekt om creatief denken te stimuleren in uw organisatie.
Deze creatieve workshop wordt begeleid door onze brainstormfacilitators. Waardoor het creatieve brein van de deelnemers in no-time aan het werk wordt gezet.

 

Over de brainstormworkshop:

Wat: Tips, tricks, creativiteitsoefeningen, werken met brainstormtechnieken in een aantal brainstormrondes, maken van een concept
Duur: 3 uur
Groepsgrootte: 6 - 15
Waar: bij Eventive op kantoor of bij u op kantoor. Of we zoeken een andere brainstormplek.

 

De resultaten van een (incompany) brainstormsessie:

  • nieuwe invalshoeken voor een actuele vraagstelling voor geïntegreerde marcomactiviteiten;
  • 10(0)1 creatieve ideeën voor uw bedrijf en vraagstuk;
  • u leert denktechnieken om direct in uw werk toe te passen;
  • altijd inclusief eerste plan van aanpak (bij grotere groepen meer concepten);
  • heel veel plezier;
  • meer betrokkenheid vanuit de organisatie voor uw ideeën en plannen;
  • beter samenwerken met afdelingen / collega’s door elkaar beter te leren kennen op creatief vlak;
  • meer ideeën in minder tijd.

Meer info of een offerte? Stuur een mailtje naar info@eventive.nl.

 

“Met haar frisse en creatieve aanpak heeft Mariëlle heeft ons geholpen écht ‘out of the box’ te denken. Zonder haar hadden we niet dezelfde resultaten behaald.”

Caroline Schaberg – interne communicatie Accenture

 

'Zeer succesvol, ons hele kantoor ligt vol met creatieve ideeën als gevolg van het middagje brainstormen. Het team is enorm gemotiveerd om tot nieuwe creatieve campagnes te komen én heeft aan zichzelf bewezen inderdaad creatief te zijn! Ik ben bang dat we niet eens alle ideeën in het aankomende jaar kunnen uitvoeren, maar dat geeft niks. De rest pakken we het jaar daarop gewoon op. De muren op ons hoofdkantoor hebben in ieder geval geen verf meer nodig, de flip-over papieren met de nieuwe ideeën behangen de muren en deuren.'

Tamara Tong Sang, Manager Marketing & PR, Libéma.