Noppies | Van personeelsfeest naar festival

  • Noppies | Van personeelsfeest naar festival
Opdrachtgever:Noppies
Type campagne:medewerkersevent
Doelgroep:medewerkers Noppies
Doelstelling:medewerkers een boost geven voor het nieuwe jaar
Team:Chantal David Richard

Festivals zijn hot. Dat weet ook Noppies – het merk met comfortabele en trendy positie-, baby- en kinderkleding, dat zich richt op aanstaande en jonge moeders. Voor zijn eindejaarsfeest voor alle medewerkers schakelde Noppies dan ook Eventive in om een eventformat te ontwikkelen compleet in festival-stijl. Extra reden om te feesten: Noppies bestond 25 jaar!

Het doel van het eindejaarsfeest was niet alleen om de nieuwe strategie van Noppies en de speerpunten per afdeling te presenteren – door de nieuwe directrice Anne-Gien Haan – maar vooral ook om het jaar met het hele bedrijf op een feestelijke en enthousiaste wijze af te sluiten en vooruit te kijken naar een positief, succesvol 2017.

Het festivalsfeertje: cocktails en waterpijp

Om de juiste betrokkenheid te creëren bij alle medewerkers en hen mee te nemen in het verhaal van Noppies, ontwikkelde Eventive een festivalformat met een focus op het samen ondernemen van activiteiten. Op het festival gingen collega's dan ook samen los tijdens de silent disco, werd er gedanst op de muziek van DJ Funky Vinyl en meegezongen tijdens de act van Ed Pallermo. Bij de verschillende foodtrucks kon men gezamenlijk een hapje eten, en ook bij de cocktailbar was het een drukte van belang. Wie zijn collega's nog niet goed genoeg had leren kennen, kon samen een waterpijp roken en natuurlijk werden alle herinneringen vastgelegd in een fotohokje.

Creatief, effectief en interactief

Samen dingen doen en beleven in een heerlijk ontspannen festivalsfeertje: volgens het Noppies-team was het festival een groot succes. Niet alleen doordat het 'standaard' personeelsfeest op creatieve wijze werd omgetoverd tot een heuse festival experience, maar ook doordat kantoor-, management- én magazijnmedewerkers op informele wijze werden samengebracht. Dankzij de interactieve activiteiten werd de verbinding en betrokkenheid van medewerkers gestimuleerd, terwijl zij op effectieve wijze in aanraking kwamen met dat wat Noppies wilde uitdragen: dat het zijn medewerkers wilde bedanken en in het zonnetje zetten. Kortom, de klant in zijn nopjes, en wij daardoor ook!

Eventive - Bureau voor Eventmarketing T 020 409 4787 - info@eventive.nl - Burgemeester Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost
Eventive - Bureau voor Eventmarketing
T 020 409 4787
info@eventive.nl
Burg. Stramanweg 102, 1101 AA Amsterdam Zuidoost