Top 10 creatieve eventconcepten 2017

Nederlands | 21 december 2017

Dat ons werk divers en veelzijdig is, daar kun je haast niet omheen. Creatief? Ja, dat moet wel. En dat onze evenementen onderdeel zijn van een merkstrategie en de marketingcommunicatiemix, dat is een must. Geen eventformat is hetzelfde; zo geven we onze klanten met hun verhalen echt hun eigen podium. Het is dus zeker geen plug-and-play. Daarnaast moet iedere doelgroep net weer op een andere...

Lees meer

De gouden eventtip? Focus op persoonlijk contact

Nederlands | 6 november 2017

Evenementen zijn de meest groeiende middelen binnen de marcommix. Waarom? Stel je die vraag bijvoorbeeld aan marketing- en salesprofessionals, die events initiëren en organiseren, maar ook aan dé bezoeker van een evenement, dan krijg je meestal de volgende...

Lees meer

Kom uit je filterbubbel! 3 manieren om je als marketingcommunicatie-professional te laten inspireren, en dat cross industry.

Nederlands | 12 oktober 2017

We zitten allemaal in onze eigen filterbubbel of informatieluchtbel. Zoekmachines bepalen wat jij op dit moment relevant vindt door eerder klikgedrag en je zoekgeschiedenis (check Eli Pariser bij TEDx voor meer info). Daardoor krijg je telkens gelijke producten en resultaten te zien. Je persoonlijke ideeënontwikkeling...

Lees meer

Jubileumjaar? Van concept naar live-ontmoeting!

Nederlands | 12 oktober 2017

Stel: je bedrijf bestaat dit jaar maar liefst tachtig jaar, en je wilt dit op passende wijze vieren. Het liefst met een aansprekend overkoepelend thema dat als een rode draad door alle festiviteiten, evenementen en acties heen loopt. En waarbij bovendien ook maatschappelijke relevantie een belangrijke rol speelt. Het was de vraag waarmee Gielissen aanklopte bij Eventive. Aan ons de taak om...

Lees meer